Regjeringen har fått en ny Nav-sak i fanget
Plus
Kilde:
DN
(232b)
|
Forfatter: Anita Hoemsnes
Publisert: 10. mar 8:15
|
Sist endret: 10. mar 11:51
Kategori: Meninger, Talent, Jobb og ledelse
Nøkkelord: Kommentar, Arbeidsliv, LO, Regjeringen, NHO, Deltid, Virke, Spekter, KS, Handel og Kontor
Regjeringen virker handlingslammet i møte med fagbevegelsens krav om overtidsbetaling for deltidsansatte. Forståelig nok, egentlig.