Regjeringen har fått en ny Nav-sak i fanget (+)
Plus
Regjeringen virker handlingslammet i møte med fagbevegelsens krav om overtidsbetaling for deltidsansatte. Forståelig nok, egentlig.
Regjeringen har fått en ny Nav-sak i fanget
- Anita Hoemsnes
🏷️ Extracted Entities (13)
Nav
(entity)
Jobb og ledelse 📁
(category)
Meninger 📁
(category)
Talent 📁
(category)
Arbeidsliv 🏷️
(keyword)
Deltid 🏷️
(keyword)
Kommentar 🏷️
(keyword)
LO 🏷️
(keyword)
NHO 🏷️
(keyword)
Regjeringen 🏷️
(keyword)
Spekter 🏷️
(keyword)
Virke 🏷️
(keyword)
Anita Hoemsnes
(person)
📊 Metadata
Category: Meninger, Talent, Jobb og ledelse
Keywords: Kommentar, Arbeidsliv, LO, Regjeringen, NHO, Deltid, Virke, Spekter, KS, Handel og Kontor
OpenGraph Title: Regjeringen har fått en ny Nav-sak i fanget (+)
Twitter Title: Regjeringen har fått en ny Nav-sak i fanget (+)