Norge må utvikle, ikke avvikle, oljenæringen
Kilde:
DN
(267b)
|
Forfatter: Tor Mikkel Wara, Frps fraksjonsleder i energi- og miljøkomiteen
Publisert: 16. mar 19:03
Kategori: Nyheter, Politikk og samfunn, Energi, Meninger
Nøkkelord: Innlegg, Energi, Klima, Klimapolitikk, Olje, Olje og gass, Oljeleting, Forskning, Politikk, Frp, NMBU, Oslomet, Handelshøyskolen BI
Avvikling i Norge vil svekke norsk økonomi og verdens energitilgang – og styrke Russland. Klimaet blir ikke målbart påvirket av det.