BĂžr de med hĂžyest lĂžnn jobbe mindre?
Kilde:
DN
(270b)
|
Forfatter: Mats A.S. Kirkebirkeland, rÄdgiver i Civita
Publisert: 25. mai 8:00
Kategori: Meninger, Talent, Jobb og ledelse
NĂžkkelord: Innlegg, Skatt, LĂžnn, Arbeid, Arbeidsliv, Skattekommisjonen , Sysselsetting, Civita
Den norske skattedebatten har i stor grad handlet om hĂžy eierbeskatning. Men effekten av en hĂžy marginalskatt for de med hĂžyest inntekt diskuteres sjelden.