Dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes
Kilde:
DN
(260b)
|
Forfatter: Ola Borten Moe, medlem i Senterpartiet
Publisert: 19. nov 17:02
|
Sist endret: 19. nov 17:02
Kategori: Nyheter, Energi, Meninger
Nøkkelord: Kronikk, Klima og miljø, Økonomisk vekst, Energi, Klimapolitikk, Olje, Senterpartiet, Ola Borten Moe, Okea, Klima
Vi bruker mest på det som virker minst, istedenfor å bruke ressursene der de virkelig kan gjøre en forskjell. Vi handler ikke som om vi tror klimakrisen er reell.