Om dette er dumskap eller ondskap vet jeg ikke. Men dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes
Kilde:
DN
Author: Ola Borten Moe, medlem i Senterpartiet
Published: 2025-11-19 17:02:43
Last updated: 2025-11-19 17:02:44
Vi bruker mest på det som virker minst, istedenfor å bruke ressursene der de virkelig kan gjøre en forskjell. Vi handler ikke som om vi tror klimakrisen er reell.
Dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes
🏷️ Extracted Entities (2)
Borten Moe](/author/59ad5448bdd8f
(organization)
Dersom
(entity)
📊 Metadata
Category: Nyheter, Energi, Meninger
Keywords: Kronikk, Klima og miljø, Økonomisk vekst, Energi, Klimapolitikk, Olje, Senterpartiet, Ola Borten Moe, Okea, Klima
OpenGraph Title: Om dette er dumskap eller ondskap vet jeg ikke. Men dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes
Twitter Title: Om dette er dumskap eller ondskap vet jeg ikke. Men dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes