Herold

Om dette er dumskap eller ondskap vet jeg ikke. Men dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes

Kilde: DN Author: Ola Borten Moe, medlem i Senterpartiet Published: 2025-11-19 17:02:43 Last updated: 2025-11-19 17:02:44
Dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes

Vi bruker mest på det som virker minst, istedenfor å bruke ressursene der de virkelig kan gjøre en forskjell. Vi handler ikke som om vi tror klimakrisen er reell.

Dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes

🏷️ Extracted Entities (2)

Borten Moe](/author/59ad5448bdd8f (organization) Dersom (entity)

📊 Metadata

Category: Nyheter, Energi, Meninger
Keywords: Kronikk, Klima og miljø, Økonomisk vekst, Energi, Klimapolitikk, Olje, Senterpartiet, Ola Borten Moe, Okea, Klima
OpenGraph Title: Om dette er dumskap eller ondskap vet jeg ikke. Men dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes
Twitter Title: Om dette er dumskap eller ondskap vet jeg ikke. Men dersom klima betydde noe, ville vi agert annerledes