For oss som har nostalgiske minner om at vinteren skulle være vinter blir det skuffelse etter skuffelse. Det kommer noen denne uka også.
24. nov 13:45 For oss som har nostalgiske minner om at vinteren skulle være vinter blir det skuffelse etter skuffelse. Det kommer noen denne uka også. (Meråkerposten 254b)
24. nov 10:04 (Meråkerposten 3.5kb)