Forsøplende julehilsener fra Frank Sve
Plus
Kilde:
Romsdals Budstikke
(4.0kb)
|
Forfatter: Terje Sundsbø
Publisert: 22. des 9:34
Kategori: Meninger, Meninger, Leserinnlegg, Sunnmøre, Otrøya, Vestnes, Molde, Frank Sve, Romsdal, E39, E136, Romsdalsaksen, Møreaksen
Nøkkelord: Meninger, Leserinnlegg, Sunnmøre, Otrøya, Vestnes, Molde, Frank Sve, Romsdal, E39, E136, Romsdalsaksen, Møreaksen
Frank Sve (Frp) fortsetter sin nedverdigende omtale av Møreaksen, både på Stortinget og i media.