Kan være over
Nytt svar fra Pep Guardiola (55). Oscar Bobb (22) kan ha spilt sin siste kamp for Manchester City.
- Jeg tror det.
Det svarte Pep Guardiola på direkte spørsmål om han tror Oscar Bobb ønsker å forlate Manchester City.
22-åringen har vært mye skadeplaget i City-karrieren, og virker langt unna en fast plass i elleveren til de lyseblå.
Guardiola sier han er klar over at det går mange rykter rundt landslagsspilleren, men understreker at han ikke vet noe konkret om framtida hans per nå.
Ifølge Fabrizio Romano pågår det nå samtaler mellom Manchester City og Fulham om en overgang for Bobb.
Sist Bobb var på banen for City var 17. desember. I 2–0-seieren mot Brentford fikk kantspilleren 19 minutter. Siden har han slitt med en hamstringskade.
Det er dårlige nyheter for Norge. Til sommeren er det VM, og der er Bobb tiltenkt en nøkkelrolle for Ståle Solbakken - om han er frisk.
Flere klubber har vært nevnt rundt Bobb. Både Fulham og Borussia Dortmund skal være interesserte. Da Guardiola møtte pressen før tapet mot Bodø/Glimt, fikk han spørsmål om han visste om Bobb fortsatt ville være i klubben i februar.
- Jeg har ikke peiling, svarte han på spørsmål fra Nettavisen.
🔗 Published by 4 sources - Compare:
🔗 Related Articles (2)
View Graph