Røper gladmelding
Stjerneparet har blitt foreldre igjen, og deler nå de første bildene av familiens nyeste tilskudd.
Røper gladnyhet
Stjerneparet har blitt foreldre igjen, og deler nå de første bildene av familiens nyeste tilskudd.
I samarbeid med
Den svenske sangeren Robin Bengtsson (35) og Sigrid Bernson (37) røpet i juli i fjor at de ventet sitt andre barn sammen. Nå har den lille babyen meldt sin ankomst. Det melder flere svenske medier, deriblant Aftonbladet.
Paret har denne gangen ønsket en liten jente velkommen til verden, som har fått navnet Vera.
«Alle har det bra og vi er så forelsket i vår lille jente! Takk til jordmødrene og sykepleierne på BB Stockholm som igjen gjorde verdens beste jobb», skriver de nybakte foreldrene på Instagram, og deler bilder av den nyfødte jenta.
View this post on Instagram A post shared by 𝐒𝐈𝐆𝐑𝐈𝐃 𝐁𝐄𝐑𝐍𝐒𝐎𝐍 (@sigridbernson)
Fra før har paret sønnen Viggo, og Bengsston har også sønnen William fra et tidligere forhold.
Nå strømmer det inn gratulasjoner i kommentarfeltet fra flere kjente profiler:
«Gratulerer så mye, fine dere! Dere har virkelig gjort en fantastisk innsats», skriver artist Pernilla Wahlgren (58).
«Wowowow. Grattis grattis!», skriver TV-profil og influenser Kristian Täljeblad (35).
«Åååå grattis», skriver den norske journalisten og programlederen Kristin Kaspersen (56).
Paret møttes i 2019 da Bengtsson deltok i den svenske utgaven av «Skal vi danse» og Bernson var hans dansepartner. På julaften samme år offentliggjorde de forholdet.
Bengtsson er kjent fra blant annet «Idol» i 2008, og vant den svenske Melodi Grand Prix i 2017 med låta «I Can't Go On». I år deltar han i MGP igjen, med bidraget «Honey honey».