Røper: - Trenger det ikke
Hollywood-stjerna avslører hvorfor hun ikke bryr seg om å vinne en Oscar.
Amanda Seyfried:
Røper: - Trenger det ikke
Hollywood-stjerna avslører hvorfor hun ikke bryr seg om å vinne en Oscar.
I samarbeid med
Amanda Seyfried (40), som for tida er aktuell med filmene «The Housemaid» og «The Testament of Ann Lee», åpner seg i et intervju med The New Yorker.
Her avslører hun hvorfor hun ikke bryr seg om å vinne en pris under Oscar-utdelingen.
- Husker du hvem som har vunnet de siste ti åra? påpeker hun i intervjuet, før hun forklarer at det er det å bli nominert som er viktig.
I 2021 ble Hollywood-stjerna nominert til en Oscar for første gang, for rollen sin i filmen «Mank».
I år kan hun være aktuell for en ny nominasjon for hovedrollen i filmen «The Testament of Ann Lee». Ifølge People blir nominasjonene kunngjort torsdag 22. januar.
- Trenger jeg en Oscar-nominasjon? Nei, selvfølgelig ikke. Hadde det vært fint? Selvfølgelig. Men det er ikke nødvendig. Jeg har kommet så langt uten en Oscar. Hvorfor skulle jeg trenge en nå? sier hun.
Skuespilleren understreker at hun føler hun allerede har bevist at hun kan gjøre vanskelige ting på skjermen, siden hun har jobbet innen så mange ulike sjangre.
Forrige uke hadde thrilleren «The Housemaid» premiere på kino i Norge. Under intervjuet røper skuespilleren at hun har håvet inn etter kinosuksessen.
- Jeg har det ganske bra for tida, for «The Housemaid» tjente penger. Det er ikke alltid sånn. Noen ganger er du med i «Mamma Mia!». Andre ganger gjør du noe som «Ted 2» eller «A Million Ways to Die in the West», som begge var ment å gjøre det stort på kino, men som ikke levde opp til forventningene.