Herold

Tapte millioner på bærekrafthub – og fikk økt husleie

Kilde: Romsdals Budstikke Author: Sigrun Lossius Meisingset Published: 2026-01-18 19:55:15
Tapte millioner på bærekrafthub – og fikk økt husleie

Molde kommune tapte 7 millioner på Molde Bærekrafthub, men pådro seg også betydelig dyrere husleie. Nå skal kontrollutvalget behandle saka.

Tapte millioner på bærekrafthub – og fikk økt husleie

🏷️ Extracted Entities (24)

Deloitte 📁 (category) Eiendom 📁 (category) Høyre 📁 (category) Kontrollutvalget 📁 (category) Molde 📁 (category) Molde kommune 📁 (category) Møre og Romsdal fylkeskommune 📁 (category) Nyheter 📁 (category) Offentlighet 📁 (category) Politikk 📁 (category) Programvare 📁 (category) Torgeir Dahl 📁 (category) Deloitte 🏷️ (keyword) Eiendom 🏷️ (keyword) Høyre 🏷️ (keyword) Kontrollutvalget 🏷️ (keyword) Molde 🏷️ (keyword) Molde Kommune 🏷️ (keyword) Møre og Romsdal fylkeskommune 🏷️ (keyword) Offentlighet 🏷️ (keyword) POLITIKK 🏷️ (keyword) Torgeir Dahl 🏷️ (keyword) programvare 🏷️ (keyword) Molde Bærekrafthub (person)

📊 Metadata

Category: Nyheter, Møre og Romsdal fylkeskommune, Molde kommune, Molde, Deloitte, Torgeir Dahl, Eiendom, Kontrollutvalget, Høyre, Programvare, Offentlighet, Politikk
Keywords: Møre og Romsdal fylkeskommune, Molde kommune, Molde, Deloitte, Torgeir Dahl, Eiendom, Kontrollutvalget, Høyre, Programvare, Offentlighet, Politikk