Bil utbrent etter brann
Blusset opp ved togstasjon i Nes.
Bil utbrent etter brann
Blusset opp ved togstasjon i Nes.
Det brant natt til onsdag i et kjÞretÞy ved RÄnÄsfoss stasjon pÄ Kongsvingerbanen. Brannen spredte seg videre til kledningen pÄ en bygning i omrÄdet.
Ăst politidistrikt meldte om hendelsen klokka 04.39.
- Brannen har spredt seg til stasjonsbygningen. Brannvesenet jobber med Ä fÄ kontroll, opplyste oppdragsleder Henrik Larsen.
Kort tid seinere ble det klart at situasjonen ikke var fullt sÄ alvorlig som fÞrst antatt.
- Bilbrannen er nÄ slukket. Brannen hadde spredd seg til kledningen pÄ et bygg pÄ omrÄdet. Brannvesenet har kontroll, og vi gjÞr undersÞkelser pÄ stedet, skrev operasjonsleder Martin SÊther Ottesen.
Brannen fikk ikke konsekvenser for togtrafikken. FÞrste passasjertog onsdag, avgangen til Asker klokka 05.20, kom seg av gÄrde noen minutter etter oppsatt tid.
RÄnÄsfoss stasjon ligger pÄ Kongsvingerbanen mellom LillestrÞm og à rnes, og har togavganger mot Oslo, Asker og Kongsvinger.
Tips oss!Har du video, bilder eller tips? Send til Dagbladet her eller ring oss pÄ 24 00 00 00.
đ Related Articles (4)
View Graph