Hodeløst!
Plus
Kjører taxi i Molde og ser RB skriver om at det ble sendt varsel på Safedrive, når politiet hadde kontroll i Granlia ved barneskolen.
Trist at de varsler
Les også:
Ble varslet om ruskontroll ved barneskole: - Helt bak mål
Kjører taxi i Molde og ser RB skriver om at det ble sendt varsel på Safedrive, når politiet hadde kontroll i Granlia ved barneskolen.
Stein Olav Skjevik
Du leser nå et leserinnlegg. Det uttrykker innsenderens mening.
Den som gjorde det bør spørre seg selv om han virkelig er berettiget og har nok opp i hodet til å føre bil. Trist å se at det er noen som er så hodeløs i samfunnet…når det holdes kontroll for å sikre barn på skoleveien.
Det å si fra om ruskontroll, det er det en allmenn holdning om at det sier vi ikke fra om!
Ellers så syns jeg også at kommune og fylke oppfører seg like hodeløst når de ikke kan bli enige om hvem som skal betale for nye lyspærer i gatelys på Midsund. Det ferdes barn på skolevegen der.
Vil du skrive i På tråden? Send e-post til ordetfritt@r-b.no
Vil du skrive leserinnlegg? Send e-post til ordetfritt@r-b.no
Her finner du meningsstoffet i Nordvest debatt – Rbnetts meningsportal