Mann døde etter ulykke med snøfreser
Mannen i 70-åra havnet i klem mellom en snøfreser og en bobil.
Mann døde etter ulykke med snøfreser
Mannen i 70-åra havnet i klem mellom en snøfreser og en bobil.
Klokka 12.50 fikk politiet melding om en klemulykke i Aremark.
Nødetater og redningshelikopter ble sendt til stedet, men mannen ble etter hvert erklært død, opplyser operasjonsleder Ronny Hellerud Samuelsen i Øst politidistrikt.
Pårørende er varslet og følges opp av kriseteam.
Avdøde havnet i klem mellom en snøfreser og en bobil. Politiet har tatt snøfreseren i beslag for videre undersøkelse.
Tips oss!Har du video, bilder eller tips? Send til Dagbladet her eller ring oss på 24 00 00 00.
🏷️ Extracted Entities (5)
Innenriks 🏷️
(keyword)
Nyheter 🏷️
(keyword)
Aremark
(place)
Ronny Hellerud Samuelsen
(person)
Øst
(entity)
📊 Metadata
Keywords: nyheter, innenriks
OpenGraph Title: Mann døde etter ulykke med snøfreser