Flere hundre mistet strømmen
Plus
Siste: Klokken 17.50 hadde alle fütt strømmen tilbake.
Over 500 abonnenter var mandag ettermiddag mistet strømmen i Midt-Telemark. Det viser avbruddskartet til nettselskapet Føre. Strømbruddet er konsentrert rundt Bø.
Kort tid etter hadde mange av abonnentene fütt strømmen tilbake.
Klokken 17.08 er det fortsatt rundt 200 som sitter uten strøm. à rsaken til problemene er ikke kjent for TA.
đ Related Articles (1)
View Graphđˇď¸ Extracted Entities (4)
Bø
(entity)
Føre
(entity)
Klokken
(entity)
Midt-Telemark
(place)