- Jeg var helt alene
TV-profilen letter på sløret om ensomhet i jula.
Ola-Conny Wallgren:
- Jeg var helt alene
TV-profilen letter på sløret om ensomhet i jula.
I samarbeid med
I mai ble det kjent at TV-profilen Ola-Conny Wallgren (61) og forloveden Linda Persson (49) hadde gjort det slutt etter tre år som par.
Wallgren er best kjent fra TV-programmet «Ullared», og det var også her han møtte Persson som også jobbet på kjøpesenteret.
Etter den brutte forlovelsen, deler han nå ærlig om ensomheten i høytida overfor det svenske nettstedet Hänt.
Jobber i jula
- I fjor var jeg helt alene. Det var vel ikke så gøy. Alle skulle være hver for seg, det har jeg aldri opplevd før. Men sånn ble det, og det var litt trist, synes jeg, sier Wallgren.
Realityprofilen røper at han ikke har lagt store planer for årets julefeiring heller, og det eneste som er sikkert er at han skal på jobb i romjula.
- Jeg vet ikke helt ennå. Det er ikke noe planlagt hundre prosent, sier han til nettstedet.
Til tross for at 61-åringen nærmer seg pensjonsalder, har ikke Wallgren planer om å slutte på varehuset Gekås med det første.
- Man jobber vel så lenge man får. Jeg synes det er gøy å være i aktivitet og ikke bare være hjemme. Det er fint å være sammen med mennesker og arbeidskollegene mine, sier han avslutningsvis.
- Ikke noen vits
Da det ble kjent at TV-profilen og forloveden hadde gått hver til sitt, fortalte Persson til Hänt at det var Wallgrens sjalusi som var årsaken til bruddet - nærmere bestemt en hendelse fra i fjor sommer.
Wallgren på sin side, forklarte at de sjelden møttes og at de derfor ikke var sammen lenger.
- Jeg har sagt til henne at det ikke er noen vits i at vi har et forhold, for vi møtes ikke. Vi er ikke sammen, fortalte han til nettstedet i mai.
Wallgren påpekte at han ikke ville gå nærmere inn på detaljer rundt bruddet.