Deler ny melding
Kilde:
Dagbladet
Author: Stian With
Published: 2025-11-26 18:46:27
Last updated: 2025-11-26 18:56:52
Som Mikel Arteta antydet på tirsdagens pressekonferanse, er Martin Ødegaard tilbake i Arsenal-troppen. Drammenseren starter på benken mot Bayern München.
Foran hver hjemmekamp deler Ødegaard noen ord i kampprogrammet.
- Jeg var veldig skuffet over å ikke være i troppen til Nord London-derbyet. Jeg hadde jobbet så hardt hele uka for å bli klar, men dessverre var jeg ikke helt klar. Jeg nærmer meg nå, skriver kapteinen.
Arsenal kjørte over Tottenham og vant 4-1. Eberechi Eze scoret tre.
🏷️ Extracted Entities (8)
Arsenal-troppen
(entity)
Bayern München
(person)
Eze
(entity)
Martin Ødegaard
(person)
Mikel Arteta
(person)
Nord London-derbyet
(organization)
Tottenham
(entity)
Ødegaard
(entity)