Telenor-sjefen tror på store handler innen ett–to år (+)
Kilde:
DN
Author: Øyvind Finstad,Jacob Trumpy
Published: 2025-11-11 14:42:34
Last updated: 2025-11-11 15:23:14
Telenor-ledelsen har hatt investorer på tråden som vil at de gir opp Asia, og satser alt på å bli større i Norden. Toppsjef Benedicte Schilbred Fasmer tror endringene kommer raskest i Norden.
🏷️ Extracted Entities (3)
Asia
(entity)
Benedicte Schilbred Fasmer
(person)
Norden
(entity)
📊 Metadata
Keywords: Telekom
OpenGraph Title: Telenor-sjefen tror på store handler innen ett–to år (+)
Twitter Title: Telenor-sjefen tror på store handler innen ett–to år (+)