Feirer jul alene
NÄr jula setter inn pakker «Norges tÞffeste»-programlederen sekken og vender snuta mot hytta.
Isak Dreyer:
Feirer jul alene
NÄr jula setter inn pakker «Norges tÞffeste»-programlederen sekken og vender snuta mot hytta.
I samarbeid med
For mange er jula forbundet med familietid, venner og kanskje en smule stress, men for «Norge tÞffeste»-programlederen er det stikk motsatt.
Dagbladet mÞter den barske nordlendingen Isak Dreyer (31) i forbindelse med pressetreffet for TV 2-programmet «Vokteren». Her avslÞrer han at han vekselsvis feirer jul pÄ et litt utradisjonelt vis:
- Jeg har de siste Ära feiret jul annethvert Är med familien og pÄ hytta alene. I Är er det hytte-jul. Da feirer jeg aleine, forteller han.
Se dette innlegget pÄ Instagram Et innlegg delt av Isak Dreyer (@dreyerisak)
Ensomt? Tvert imot, forteller Dreyer:
- Jeg er der ikke hele jula, men noen dager. Jeg drar pÄ jakt pÄ lillejulaften hvert Är. Det er noe helt eget med den roa man fÄr der oppe pÄ fjellet. Den eneste lyden er radioen og knitringen fra peisen. Det er ingenting som skjer den dagen, og det er deilig, sier han med et smil.
Men julemat blir det likevel!
- Jeg lager ribbe. Det er enklest Ä lage. NÄr jeg er alene sÄ gidder jeg ikke lage noe voldsomt fancy.
Men hva tenker mamma nÄr du forlater dem pÄ julaften da?
- Hun har sagt et par ganger at de syns jeg burde vÊre hjemme for sÞsknenes sin del. Jeg har jo fem smÄsÞsken. SÄ den kan jeg forstÄ.
NÄr vi fÞrst er i prat med den litt hemmelighetsfulle nordlendingen er det en annen ting vi ogsÄ gjerne vil ha svar pÄ, nemlig hvordan det gÄr med kjÊrligheta:
- Jeg er stabilt singel. Jeg er ikke pÄ noe datingapper heller, forteller han.
FÄr du mye flÞrtende meldinger i innboksen pÄ Instagram?
- Faktisk sÄ er det veldig trivelig nÄr jeg fÄr ekte brev. Jeg er fan av ekte papir, sÄ det synes jeg er stas.
Se dette innlegget pÄ Instagram Et innlegg delt av Isak Dreyer (@dreyerisak)
PÄ spÞrsmÄl om hva han ser etter i en dame svarer han presist:
- Jeg er veldig glad i kontraster. Det er noe jeg mener beriker livet. Men hun mÄ ha glimt i Þyet, det er viktig. SÄ er det noe med den forelskelses-fÞlelsen du fÄr fÞrste gang du mÞter vedkommende. Den mÄ vÊre der.
Han legger til:
- Det er mange som mener at jeg har en viss smak og stil, men jeg klarer ikke helt Ă„ se den selv. Men det er klart, utseende gir jo innsiden en sjans, avslutter han.