Nå gjør hun comeback
Etter en lang periode borte fra rampelyset, er Ida Fladen tilbake i «Spårtsklubben».
Ida Fladen:
Nå gjør hun comeback
Etter en lang periode borte fra rampelyset, er Ida Fladen tilbake i «Spårtsklubben».
I samarbeid med
I fjor trakk programleder og TV-profil Ida Fladen (39) seg plutselig tilbake fra rampelyset og ble sykmeldt fra flere av sine jobber.
Fladen har gradvis returnert tilbake på jobb, og i slutten av oktober var hun tilbake som programleder i «Ida med hjertet i hånden». Nå er hun også tilbake i podkasten til «Spårtsklubben».
- Det føles dødsbra. Jeg har gledet meg skikkelig, og dette er ekstremt etterlengtet. Jeg har savnet denne jobben, og de andre veldig mye. Jeg har sett frem mot den dagen jeg har kunnet komme tilbake igjen, så dette er en veldig god følelse, sier hun i Schibsted sin pressemelding.
Neste år utvides «Spårtsklubben» fra to til tre episoder i uka, og Fladen vil i første omgang være med i lørdagsepisodene, står det videre i pressemeldingen.
- Jeg skal være ærlig på at ting ikke er 100 prosent enda når det gjelder helsa, selv om det er bedre enn det har vært. Men det er ikke en situasjon jeg har helt kontroll på, så for meg handler det om å være med på det jeg kan, og å ta ting litt som det kommer. Og det føles veldig bra, forklarer Fladen.
Resten av gjengen, som består av Mads Hansen (41), Erik Follestad (36), Helene Olafsen (35) og Jon Martin Henriksen (35), legger ikke skjul på at de er glade for å ha henne tilbake i studio.
- Det er veldig hyggelig å ha med Ida igjen. Vi har savnet henne. Er det en som tør å gi oss litt motstand, så er det Ida Fladen, så dette blir helt perfekt, sier Henriksen.
Fladen skulle etter planen være tilbake på jobb 24. februar i forbindelse med lanseringen av «Spårtsklubben»-podkasten, men sykmeldingen ble forlenget.
- Ida er fortsatt sykmeldt, opplyste ansvarlig produsent Julie Easter Christiansen til VG.