Brudd: Avslører årsaken
David Eriksen kunne denne uka bekrefte at han og Iselin Guttormsen går skilte veier. Nå avslører hun årsaken bak samarbeidsbruddet.
Iselin Guttormsen:
Svarer om bruddet
David Eriksen kunne denne uka bekrefte at han og Iselin Guttormsen går skilte veier. Nå avslører hun årsaken bak samarbeidsbruddet.
I samarbeid med
I november kunne Se og Hør erfare at influenser og podkast-programleder Iselin Guttormsen (38) hadde avsluttet samarbeidet med kjendismanager David Eriksen (58) og byrået Eccentric People.
Hun har de siste åra vært blant de aller mest framtredende profilene i David Eriksens kjendis-stall. På hjemmesida poserer hun midt i fremste rekke, ved siden av blant andre Tone Damli (37) og Alexandra Joner (35).
Guttormsen har i løpet av de siste åra markert seg som en tydelig stemme innen seksualitet, kropp og relasjoner - samtidig som hun har samarbeidet tett med Eccentric People og David Eriksen - som har representert henne.
Tidligere denne uka bekreftet begge parter at samarbeidsbruddet var et faktum.
- Sånn er arbeidslivet
Nå kommenterer også Guttormsen bruddet i en ny episode av sin egen podkast «G-punktet».
- Det er faktisk ingenting. Det er ikke noe mer alvorlig enn at sånn er arbeidslivet. Noen ganger får man tilbud andre steder og noen ganger får man lyst til å prøve noe annet. Kanskje har man lyst til å stå på egen bein, sier hun.
Selv om hun nå forlater byrået, skal hun likevel samarbeide med Eccentric People i tida framover.
- Vi har spennende ting som skjer framover som vi skal samarbeide om, forteller hun, og legger til at podkasten fortsatt skal spilles inn i byråets lokaler.
Svarer om «bruddet»
Da Dagbladet traff David Eriksen på pressetreffet til den nye sesongen av «Alle elsker David» tidligere denne uka, bekreftet også han at de skiller veier, men at det er god stemning mellom dem:
- At noen jobber sammen i fem - seks år, og skiller veier som gode venner, fordi man har oppnådd alt det man skulle. Ja, så kommer man i en situasjon hvor noen vil det og noen vil det, sa Eriksen og la til:
- Det er jo sånn det funker, og derfor har det aldri vært noe dramatikk. Iselin for meg er gull.