Medier: Gift igjen
Tre år etter skilsmissen fra NFL-stjerna har supermodellen funnet lykken på ny.
Gisele Bündchen:
Medier: Gift igjen
Tre år etter skilsmissen fra NFL-stjerna har supermodellen funnet lykken på ny.
I samarbeid med
Supermodellen Gisele Bündchen (45) har giftet seg med jiu-jitsu-instruktøren Joaquim Valente (38).
Det skriver People og PageSix.
Paret skal ha gitt hverandre sitt «ja» den 3. desember i en liten seremoni hjemme i Surfside i Florida.
Det nygifte paret fikk en sønn i all hemmelighet tidligere i år.
Det er tre år siden 45-åringen skilte seg fra NFL-stjerna Tom Brady (48) etter 13 års ekteskap. Sammen fikk de sønnen Benjamin (15) og datteren Vivian (12).
Bündchen og Valente ble først observert sammen i november 2022, da de var på ferie i Costa Rica med førstnevntes to barn fra ekteskapet med NFL-stjerna.
En kilde bekreftet forholdet til magasinet People i februar i fjor og fortalte at vennskapet utviklet seg til noe mer romantisk.
- De startet som gode venner først. Hun er svært privat om dette og ønsket å holde det hemmelig mens de lærte hverandre å kjenne, sa kilden til People den gang.
Valente skal også ha vært en stor støtte for Bündchen under skilsmissen fra Brady.
- Joaquim er en flott fyr. Han er jordnær, snill og inspirerende. Gisele var nølende med å date etter skilsmissen, men det har vært svært naturlig for henne å date Joaquim, sa kilden videre.