Kjære brøytesjåfører!
Dere gjør en utmerket jobb nå med stort snøfall over flere dager.
Kjære brøytesjåfører!
Torill Signe Vang Amdam
Beboer i Vejlevegen
Du leser nå et leserinnlegg. Det uttrykker innsenderens mening.
Måking og bruk av snøbrett er god trim for å få vekk det dere brøyter inn i oppkjørslene her i Midtbyen, men så får de som bor på sørsiden av gatene 3-4 ganger mer snø og isklumper inn på sin eiendom enn de som bor på nordsiden av gata, Rettferdighetsansen min murrer.
Vi får jo trenings- fordel på sørsida! Vi er flere på 75 pluss år og trenger styrketrening, men rett skal være rett.
Det går vel an å snu skjæret på plogen. En bekjent av meg sier det tar dere få sekunder å gjøre det. Kanskje er det mer komplisert?
På vegne av flere anmoder jeg om at snøen fordeles rettferdig på nord-og sørsiden av gata der det er mulig. Tillater meg å takke på forhånd.
Vil du skrive i På tråden? Send e-post til ordetfritt@r-b.no
Vil du skrive leserinnlegg? Send e-post til ordetfritt@r-b.no
Her finner du meningsstoffet i Nordvest debatt – Rbnetts meningsportal