Herold

Er det mulig å ha så dårlig oppfatning?

Kilde: Romsdals Budstikke Author: Frank Sve Published: 2025-12-18 13:00:50
Er det mulig å ha så dårlig oppfatning?

Møreaksen er død og begravd for lengs, der Høgre kjempa i valgkampen for dette prosjektet og veljarane leverte sin dom over Møreaksen partia klart og tydelig her i fylket.

Er ikke 12% lavt nok?

Du leser nå et leserinnlegg. Det uttrykker innsenderens mening.

Er det mulig å ha så dårlig oppfatning?

Er det absolutt ingen i Møreaksenklanen som enda ikkje har forstått at èin Møreakse til 40-50 milliard kr aldri blir realisert?

Eit bestillingsverk av ein såkalla ny rapport, vart nyleg slakta i media av kompetent nivå ifrå Høgskulens førsteamanuensis Eivind Tveter, som bekrefter det vi absolutt alle veit.

Les også:

Dagens regjering med AP kuttar i samferdsel, og har klart slått fast at prosjekt slik som Møreaksen slett ikkje verken har ei framtid eller er realistisk.

Kvar parti på Stortinget skulle liksom danne noko fleirtal for Møreaksen?

Høgre og SP er parkert, så sjølv om det snart er jul så burde snart Torgeir Dahl og co slutte å framstå som dei trur på julenissen!

I Møre og Romsdal skal vi være svært fornøgd om vi klarer å få sett igang i neste NTP periode fullverdig utbygging av E-136 frå Ålesund til Bjorli, E-39 forbi Batnfjorden, Voldatunellen og RV 15 Strynefjellet, og for ikkje å snakke om Dødsveg nr 2 her i landet E-39 Solevågseidet-Blindheim til Moa.

Så vil FrP ivertfall kjempe for ei realistisk gjennomføring av Langfjordkryssinga og FV64 til Riksveg, dette er den reelle Eksportvegen for heile Moldeområdet i praksis.

Men bevares, vil Høgre fortsette å bære høy til èin døyande hest slik som Møreaksen, vil nok partiet her i fylket gå samme vegen, der sikkert 12 % er eit bra nivå det i så måte.

At Ålesunderane liksom skulle reise/pendle til Molde, og at Ålesund liksom skulle få så høg nytte av dette, må være tidenes høydare slik Gangstad hevdar, kvifor skulle dei det, og ivertfall ikkje med èin Møreakse til 5-600kr i bompengar tur/retur ?

Nei, Møreaksen har sløst vekk over èin halv milliard kr, og eg og resten av befolkninga her i fylket er svært godt fornøgd med at dette prosjektet no er putta langt ned i søppelkassa av samferdselsministeren.

Ivertfall noko samferdselsministeren har levert som både er bra, realistisk og fornuftig, så får berre Høgre og andre fortsette med politiske prosjekt heilt ute av alle former for realisme.

Vil du skrive i På tråden? Send e-post til ordetfritt@r-b.no

Vil du skrive leserinnlegg? Send e-post til ordetfritt@r-b.no

Her finner du meningsstoffet i Nordvest debatt – Rbnetts meningsportal

🏷️ Extracted Entities (53)

Møreaksen (entity) Bjorli 📁 (category) E39 📁 (category) Eksportvegen 📁 (category) Frank Sve 📁 (category) Høgre (entity) Leserinnlegg 📁 (category) Meninger 📁 (category) Molde 📁 (category) Møreaksen 📁 (category) Torgeir Dahl 📁 (category) Ålesund 📁 (category) Bjorli 🏷️ (keyword) E39 🏷️ (keyword) Eksportvegen 🏷️ (keyword) Frank Sve 🏷️ (keyword) Leserinnlegg 🏷️ (keyword) Meninger 🏷️ (keyword) Molde 🏷️ (keyword) Møreaksen 🏷️ (keyword) Torgeir Dahl 🏷️ (keyword) Ålesund 🏷️ (keyword) E-39 Solevågseidet-Blindheim (organization) Møreakse (entity) Ålesund (place) AP (entity) Batnfjorden (entity) Bjorli (entity) Dødsveg (entity) E-136 (entity) Eivind Tveter (person) Eksportvegen (entity) FV64 (entity) FrP (entity) Gangstad (place) Høgskulens (entity) Langfjordkryssinga (entity) Moa (entity) Molde (place) Moldeområdet (entity) Møre (entity) Møreaksenklanen (entity) NTP (entity) Nordvest (entity) RV (entity) Riksveg (entity) Romsdal (place) SP (entity) Stortinget (entity) Strynefjellet (entity) Torgeir Dahl (person) Voldatunellen (entity) Ålesunderane (entity)

📊 Metadata

Category: Meninger, Meninger, Leserinnlegg, Møreaksen, Ålesund, Frank Sve, Torgeir Dahl, Molde, Eksportvegen, Bjorli, E39
Keywords: Meninger, Leserinnlegg, Møreaksen, Ålesund, Frank Sve, Torgeir Dahl, Molde, Eksportvegen, Bjorli, E39