Rabalder om NAV
Plus
Jeg skjÞnner ikke helt «raseriet» fordi det ble utbetalt for mye fra NAV. De fleste av oss pensjonister er da sÄ oppegÄende at vi vet hva vi kan vente Ä fÄ utbetalt. SÄ da begynner vi ikke og bruker over evne selv om det ved en feil skulle bli utbetalt for mye.