Påkjørsel i Bodø sentrum
Plus
Tirsdag ettermiddag har både politi og ambulanse vært i Bodø sentrum i nærheten av Bankgata og Dronningens gate etter melding om påkjørt fotgjenger.
– Personen tilses av ambulanse, opplyser Anders Johansen ved politiets operasjonssentral.
Politiet gjennomfører avhør og undersøker hva som skal ha skjedd.
Fotgjengeren ble brakt med ambulanse til Nordlandssykehuset for videre sjekk..
Politiet avslutter på stedet og kommer til å opprette sak på forholdet.