Politiet ber om tips etter tyveri
Sist sett ved campingen i Elverum pÄ nasjonaldagen.
Mandag morgen har politiet fÄtt inn et mulig tips, men bilen er fortsatt borte.
Det var ved 17-tiden sÞndag ettermiddag at en bil ble meldt stjÄlet pÄ Flisa.
Bilen hadde stÄtt med nÞklene i.
Og vips â sĂ„ var bilen borte.
â Vi har ikke helt oversikt over nĂ„r bilen ble stjĂ„let, sa operasjonsleder Frode ĂvreĂ„s ved Innlandet politidistrikt sĂžndag.
DrÞye to timer senere, like fÞr klokken 19.30 om kvelden, ble bilen observert i omrÄdet rundt Elverum camping.
â Bilen var pĂ„ veg nordover pĂ„ riksveg 2. Etter at den ble observert ved campingen, har vi ingen sikre observasjoner. Vi ber derfor om publikums hjelp til Ă„ finne den igjen, sier ĂvreĂ„s til Ăstlendingen.
SÞndag kveld mottok politiet et tips om en mulig observasjon ved Braskereidfoss, det opplyser operasjonsleder PÄl Gjestvang ved politiets operasjonssentral.
â Men vi kan ikke si med sikkerhet om det er identifisert som akkurat den bilen, forklarer Gjestvang.
Dersom det viser seg Ä vÊre den aktuelle bilen, har tyven pÄ et tidspunkt snudd og reist sÞrover igjen.
SĂ„ vidt operasjonssentralen kjenner til, er det ingen mistenkte i saken.
Den savnede bilen er en hvit Volkswagen Polo 2010-modell.
Bil funnet: NĂ„ er den undersĂžkt
ĂvreĂ„s ber alle som observerer bilen om Ă„ ta kontakt med politiet pĂ„ telefon 02800.
Ă-REELS â liste over siste videoer Ăstlendingen