Avlyser alt
Svenske Felicia Eriksson har mistet stemmen etter tirsdagens semifinale.
Sveriges Eurovision-hÄp Felicia Eriksson har mistet stemmen og mÄ avlyse alle intervjuer. Det melder Expressen.
Tirsdag sto Eriksson pÄ scenen under den fÞrste semifinalen i Eurovison med lÄta «My System». Her kapret hun seg en plass videre til finalen, som gÄr av stabelen 16. mai.
- Det ble veldig seint i gÄr, og i tillegg har hun gjort mange intervjuer pÄ den turkise lÞperen, sier Camilla Bering von Zweigbergk, pressekontakt for den svenske delegasjonen.
- Hun er heldigvis ikke syk pÄ noen mÄte, men har fÄtt anbefalt taleforbud, i hvert fall i lÞpet av onsdagen.
Hun forteller videre at Felicias sangcoach har gitt henne rÄd om Ä ikke si et ord.
- Hennes sangcoach har sagt til henne at hun ikke skal si et ord, sier Camilla Bering von Zweigbergk til TV4.