- Skal gå «all out»
Her leder Erling Braut Haaland det norske landslaget ut til fest i Milanos gater.
Ut på fest
Her leder Erling Braut Haaland det norske landslaget ut til fest i Milanos gater.
FÃLG ALL FOTBALL LIVE HER!
LIVE! DAGBLADETS FOTBALLSTUDIO
Annonsørinnhold
Glemte bonus âfikk nesten sjokk
Italia i sjokk: - Respektløst
Mer om
Norge til VM
Italia - Norge 1-4
MILANO (Dagbladet): Rundt klokka to natt til mandag kom landslagsgjengen ut fra spillerhotellet i Milano.
Spillerne skulle ut å feire etter å ha kvalifisert landet til VM for første gang på 28 år.
De satte seg inn i en buss, og dro videre til nattklubben Hollywood i sentrum av Milano. De ble sluppet av rundt 100 meter fra nattklubben, og gikk den siste distansen.
Det vakte oppsikt blant folk ute i Milano-natten da Haaland og hele det norske landslaget plutselig kom spaserende forbi.
I pressesonen etter kamp svarte Alexander Sørloth om hvordan festen skulle bli.
Jeg har tatt fire pils, jeg er trønder så jeg tåler litt. Det blir sikkert en plass mellom 15 og 25 pils i kveld, sa Alexander Sørloth etter triumfen på San Siro.
Hvem har du størst forventninger til i kveld?
Alle sammen. Vi skal gå «all out» i kveld, lo spissen.
Mandag blir det ny feiring i Oslo. Først på Rådhusplassen og deretter på Carls.
Søndag ble det en drømmekveld i Milano med seier 4-1 over Italia. I garderoben feiret spillerne med kronprinsen og prins Sverre Magnus etter kamp.
Ute på banen hadde de også en lang feiring med supporterne.
Neste avspark - ett klikk unna