Bekrefter ny sesong
Det blir en tredje sesong av den populÊre dokumentarserien «Jon blir bonde» med Jon Almaas og kona Ellen pÄ BrÄrud gÄrd.
Det bekrefter TV Norge.
â Jon blir bonde har vekket et helt spesielt engasjement blant seerne, og vi er veldig glade for Ă„ kunne bekrefte at vi nĂ„ er i gang med en tredje sesong, sier programdirektĂžr i Warner Bros Discovery Norge og ansvarlig redaktĂžr for TVNorge, Magnus Vatn, i en pressemelding, ifĂžlge Kampanje.
Serien fÞlger Jon Almaas og kona Ellen pÄ BrÄrud gÄrd i Nes i Akershus. De har tatt fatt pÄ livet som bonde, helt uten erfaring.
Bryter ut i tÄrer
Gjennom serien kommer alt fra Ăžkonomiske realiteter, livâogâdĂždâsituasjoner i fjĂžset, krangling, mestring og fellesskap fram.
â Det er fortsatt uplĂžyd mark Ă„ utforske videre sammen med Jon og Ellen, og vi gleder oss til fortsettelsen, sier Vatn.
Serien har fÄtt Gullruten for Beste karakterdrevne reality i fjor og er den mest sette lokalproduksjonen til HBO Max.
(©NTB)