Mann død etter å ha falt i elv
Det melder politiet lørdag kveld.
En 75-år gammel mann døde etter å ha falt i en elv i Halden lørdag. Han var bosatt i byen.
Det skriver Øst politidistrikt i politiloggen.
Mannens pårørende er varslet.
Politiet meldte om hendelsen klokka 17.28.
- Person som har falt i elven ved Tista senter. Mannen er nå berget opp på land, og det pågår livreddende førstehjelp, skrev operasjonsleder Pål Bjelland da.
Nødetatene og to helikoptre ble sendt til stedet.
Politiet betrakter hendelsen som en ulykke.
Tips oss!Har du video, bilder eller tips? Send til Dagbladet her eller ring oss på 24 00 00 00.
🏷️ Extracted Entities (6)
Innenriks 🏷️
(keyword)
Nyheter 🏷️
(keyword)
Halden
(place)
Pål Bjelland
(person)
Tista
(entity)
Øst
(entity)
📊 Metadata
Keywords: innenriks, nyheter
OpenGraph Title: Mann død etter å ha falt i elv