Derfor forsvant hun
Skuespilleren trakk seg fra rampelyset. Nå forklarer hun hvorfor.
Cameron Diaz (53) er for mange kjent fra filmer som «The Holiday», «Charlie´s Angels» og «The Other Woman».
Så forsvant hun fra rampelyset.
I et intervju med OK! Magazine forklarer hun hvorfor.
- Prøver bare å overleve
Diaz fikk sitt første barn i en alder av 47 og hadde allerede da trukket seg tilbake.
Pausen varte i over ti år.
- Jeg er glad jeg tok pause og fikk fokusert på familie og ting i livet som betyr mye for meg, sier hun i intervjuet.
I dag har Diaz en 6 år gammel datter og en 2 år gammel sønn.
Hun omtaler foreldrerollen som «det beste i livet», og legger ikke skjul på at det kan være tøft å være en eldre mor.
Diaz forteller at mange andre mødre er 20 år yngre enn henne, og at hun forsøker å være vital for barna hennes.
- Jeg prøver bare å overleve, akkurat som andre mødre, sier hun.
Vil eldes naturlig
Uttalelsene kommer etter at Diaz fortalte om sitt forhold til botox.
Skuespilleren er motstander av botox og andre kosmetiske inngrep, og foretrekker heller å eldes naturlig.
Hun er åpen om å ha prøvd botox tidligere, men likte ikke hvordan det endret ansiktet hennes.
Skuespilleren har tidligere sagt at hun heller vil se ansiktet sitt eldes, enn å se et ansikt som ikke er hennes.
Nå holder Diaz på med innspilling av Apple TV-filmen Outcome. Der spiller hun mot blant annet Keanu Reeves.
Til OK! Magazine sier skuespilleren at hun fremdeles elsker å spille skuespill, og at det er den beste jobben i verden.