Overrasker etter tre år
Etter tre år returnerer Kate Walsh til det populære sykehusdramaet.
Gjør comeback
Etter tre år returnerer Kate Walsh til det populære sykehusdramaet.
Avslutter samarbeid
Annonsørinnhold
Testet familiefavoritten:- Genialt
- Blir skremt
Røper kreftdiagnose
Mer om
«Grey's Anatomy»:
Hollywood-stjerne Kate Walsh (58), kjent fra blant annet «Emily in Paris» og «13 Reasons Why», vender nå tilbake til Grey Sloan Memorial Hospital som Dr. Addison Montgomery.
Skuespilleren skal nemlig gjeste sykehusserien «Grey's Anatomy» i en episode kalt «Strip That Down», som sendes 29. januar 2026, ifølge Variety.
58-åringen dukket opp i serien for aller første gang i finalen av sesong 1, og ble en fast rolleinnehaver fram til sesong 3. Det er første gang Walsh er tilbake i serien siden hun sist gjestet serien i sesong 19.
Da skuespilleren var tilbake i sesong 19, snakket hun om comebacket i «The Kelly Clarkson Show».
- Det er utrolig å være tilbake. De yngre skuespillerne som er de nye legene vokste opp med å se på serien, sa hun den gang.
Walsh la til at det var morsomt å være den eldste på settet.
- De er så vakre, alle er så gode skuespillere, la hun til.
«Grey's Anatomy» hadde premiere i 2005 og er nå inne i sin 22. sesong. Serien har rekorden som det lengstlevende medisinske dramaet på beste sendetid, og det lengstlevende manusbaserte programmet på ABC.
I et intervju med People i 2021 sa Walsh at hun ikke var overrasket over seriens suksess.
- Jeg tenkte: «Dette er en god serie.» Selv før jeg hadde sendetid, og bare var med som gjest, tenkte jeg: «Dette kommer til å bli virkelig bra.» Og her er vi, fortalte hun, og la til at serien definitivt har endret livet hennes.
Etter at hun forlot «Grey's Anatomy», spilte Walsh hovedrollen i spinoff-serien «Private Practice» i seks sesonger fra 2007 til 2013.