Julebordgjest falt i sjøen: - Bruk toalett
Mannen var på julebord da den uheldige hendelsen skjedde.
Falt i sjøen etter urinering
Mannen var på julebord da den uheldige hendelsen skjedde.
Tips oss!Har du video, bilder eller tips? Send til Dagbladet her eller ring oss på 24 00 00 00.
Mer om
Haugesund:
En mannlig julebordsgjest falt i sjøen da han skulle urinere fra kaikanten i Haugesund sentrum.
Han ble raskt reddet i land, opplyser politiet om mannen i 60-åra.
- Han ble tilsett av helsepersonell og fikk gå inn på hotellet hvor han var gjest for å varme seg, opplyser operasjonsleder Helene Strand i Sørvest politidistrikt på politiloggen.
Hendelsen ble ingen politisak, men Strand oppfordrer likevel folk til å bruke toalett, ikke urinere fra kaikanten.
📊 Metadata
Keywords: nyheter, innenriks
OpenGraph Title: Falt i sjøen etter urinering