- Veldig trist
Nok et par mÄtte takke for seg lÞrdag kveld.
- Veldig trist
Nok en deltaker mÄtte takke for seg lÞrdag kveld.
- Ikke dÄrlig stemning
AnnonsĂžrinnhold
HÞie: PrisraspÄ sengetÞy
- Begynner Ă„ bli farlig
- En fest Ä se pÄ
Mer om
ëSkal vi danseû:
FORNEBU (Dagbladet): LÞrdag kveld har de resterende Ätte parene i ëSkal vi danseû gitt alt pÄ parketten, i hÄp om Ä komme seg videre til neste program.
Temaet denne gangen var ëKampkveldû, og deltakerne har kjempet mot hverandre i fire ulike dansestiler, og kvelden avsluttet med fire salsadueller.
Forrige uke var det ingen deltakere som mÄtte forlate danseeventyret, og alle var sikret en ekstra uke pÄ parketten. NÄ er det imidlertid tilbake som fÞr og to par mÄ ut i danseduell.
Etter at dommerpoeng og seerstemmer var lagt sammen, ble det klart at det var Desta Marie Beeder (37) og Trygve Bennetsen (23) som mÄtte mÞtes i en duell.
Til slutt var det Beeder som trakk det korteste strÄet og mÄtte forlate konkurransen.
NÄr Dagbladet tar en prat med Beeder legger hun ikke skjul pÄ at hun syns det er trist at danseeventyret er over.
- Det gÄr fint. Det er jo selvfÞlgelig veldig, veldig trist. SÄ tror jeg hjernen mÄ omstille seg litt at det ikke blir trening i morgen, men jeg er utrolig takknemlig for alt vi har fÄtt oppleve sammen, sier hun.
De siste mÄnedene har hun og dansepartner Tarjei Svalastog (27) blitt godt kjent med hverandre og fÄtt et nÊrt vennskap.
Det har vÊrt en helt fantastisk tid og partnerskapet vi to har hatt har betydd veldig mye for meg. Det er det fineste jeg sitter igjen med etter ëSkal vi danseû.
Tarjei, du har jo trent Desta fra dag én. Hvordan har det vÊrt?
Desta var ikke den beste danseren som kom inn i Är, men hun har vÊrt den som har trent desidert mest. Spesielt nÄ i det siste, og jeg har aldri danset med noen fÞr som bare har gÄtt opp i poeng for hver sending. Det er sykt imponerende Ä fÄ til - og jeg er utrolig stolt over det Desta har fÄtt til og hennes mentalitet, sier han.
Han fortsetter:
- Jeg er sÄ glad for at jeg har fÄtt danset med henne, for jeg har blitt veldig, veldig glad i Desta. Jeg hÄper vi kan fortsette Ä henge litt videre ogsÄ, og jeg hÄper at jeg har funnet enn venn for livet.