Får 80.000 kroner til ny aktivitetspark: – En glede
Plus
– Dette blir Norges råeste aktivitetspark!
Det sier Anders Blystad, tjenesteleder for kultur og fritid, på Hole kommunes facebookside.
Årsaken til begeistringen er at kommunen har fått 80.000 kroner i gave fra gjenbruksbutikken Happy Hand på Vik. Pengene skal gå til en ny aktivitetspark på Hole ungdomsskole.
– Dette gleder vi oss skikkelig til, skriver de.
I aktivitetsparken kommer det skateanlegg, basketballbane og pump track‑bane i samarbeid med Hole Cycleklubb.
– Dette er vinn‑vinn for alle, sier Øyvind Langvandsbråten, leder av sykkelklubben.
Kommunen jobber nå med anbudsprosessen og håper å være i mål før påske.
– Det var en glede å dele ut 80.000 kroner fra overskuddet i desember og januar til ny aktivitetspark på ungdomsskolen, skriver Happy Hand som har delt nyheten på Instagram.
Nesten ingen hadde trodd dette for tre år siden: – Vi har delt ut 1,8 millioner kroner
Arve (69) takker for seg i sentrum: – Det har vært en lang reise
Tag-reel: Sett disse?