Ringerike Venstre sitt nye styre
Plus
Ringerike Venstre hadde årsmøte for en stund siden, og nytt styre ble valgt.
Da fjorårets leder, Anita Horvei, trakk seg av familiære årsaker steppet Helge Grundstad inn som ny leder. Han var tidligere leder i flere år, og tar nå et år i styret igjen. Det har også kommet inn 2 nye medlemmer i styret som har god erfaring både fra Venstre og andre organisasjoner.
Det nye styret består av:
Helge Grundstad leder
Maria Rosenberg nestleder
Tove Mette Pedersen sekretær (var ikke til stede på bildet)
Tom Pedersen kasserer
May-Brith Døssland nytt styremedlem
Asmund Torgersbråten nytt styremedlem
Steinar Dahl styremedlem
Hovedjobben for det nye styret er å forberede seg på valget i 2027 med listestilling og program for de neste fire årene. Fokusområder blir blant annet natur, klima, mobilitetsplanen for Hønefoss, og selvfølgelig Ringeriksbanen. Verving av nye medlemmer står også høyt på prioriteringslista.