- Har gått veldig greit
Titusener av mennesker tok til gatene i Stavanger for å feire Vikings første seriegull på 34 år, og ifølge politiet i oljebyen feiret siddisene uten større problemer.
Det er beskjeden fra operasjonslederen i Sør-Vest politidistrikt, Olaug Bjørnsen like før 04 natt til mandag.
Hun opplyser at bare én person er tatt inn i arresten i forbindelse med nattas feiring.
Les mer om gullfeiringen i sakene under: