Politiet fikk flere meldinger: Person gikk på E39
Plus
Onsdag i 13:40-tiden meldte politiet at de fikk flere meldinger om en person som gikk i sørgående retning på E39 ved Sørmarka.
Politiet rykket ut.
Få minutter senere meldte politiet at personen hadde forlatt E39 og forsvunnet før patruljen kom til stedet.
I går, tirsdag, måtte politiet rykke ut til Rennesøy etter melding om en syklist i bunn av Mastrafjordtunnelen.
Nylig ble det også meldt om en mann som var på vei inn i Eiganestunnelen.
Sjelden melding fra Stavanger: Politiet måtte sjekke to ganger at dette var sant
Observasjoner av mann gående på E39
E39: Nødtelefoner til politiet
Syklist i bunn av Mastrafjordtunnelen
🏷️ Extracted Entities (6)
E39
(entity)
Mastrafjordtunnelen
(entity)
Eiganestunnelen
(entity)
Rennesøy
(place)
Stavanger
(entity)
Sørmarka
(entity)