Observasjoner av mann gående på E39
Plus
Fant mann på vei inn i tunnel.
Natt til lørdag var så rolig at politiet måtte dobbeltsjekke at det var sant.
– Det må jo være en deilig start på morgenkvisten?
– Ja, det er gledelig, og så får vi se hvordan dagen blir. Man vet jo aldri, sa operasjonsleder Helen Rygg Ims i halv åtte-tiden til RA Stavanger.
Kort tid etter kom meldinger til politiet om observasjoner av en person som går på E 39 – sist sett i kulverten ved Schancheholen i Stavanger.
Innledende søk var resultatløst, men kl. 08:00 meldte politiet om at de var i kontakt med en mann.
– Han var på vei inn i Eiganestunnelen, meldte Ims.
Mannen som gikk i tunnelen, var på vei nordover.
– Han ble tatt med i politibilen og satt av på trygg vei for gående, opplyser Ims.
Smartembed for https://www.sandnesposten.no/api/graff/v1/component/trafikk-webkamera
Smartembed for https://www.ba.no/api/graff/v1/component/trafikk-tabell?key=bergen