Herold

Aksjemarkedet er nå som stolleken – uten stol kan man tape alt (+)

Kilde: DN Author: Thor Chr. Jensen Published: 2025-11-14 11:23:54 Last updated: 2025-11-14 11:40:24
Aksjemarkedet er nå som stolleken – uten stol kan man tape alt

Er dette vår tids Chuck Prince-øyeblikk? Uggen børsstemning i USA og nervene i helspenn. Det gjelder å finne en stol når musikken stanser.

🏷️ Extracted Entities (2)

Chuck Prince-øyeblikk (organization) USA (entity)

📊 Metadata

Category: Finans, Børs
OpenGraph Title: Aksjemarkedet er nå som stolleken – uten stol kan man tape alt (+)
Twitter Title: Aksjemarkedet er nå som stolleken – uten stol kan man tape alt (+)