Aksjemarkedet er nå som stolleken – uten stol kan man tape alt (+)
Er dette vår tids Chuck Prince-øyeblikk? Uggen børsstemning i USA og nervene i helspenn. Det gjelder å finne en stol når musikken stanser.
🏷️ Extracted Entities (2)
Chuck Prince-øyeblikk
(organization)
USA
(entity)
📊 Metadata
Category: Finans, Børs
OpenGraph Title: Aksjemarkedet er nå som stolleken – uten stol kan man tape alt (+)
Twitter Title: Aksjemarkedet er nå som stolleken – uten stol kan man tape alt (+)