Vinteraktivitetsdag for ungdom i Ådal
Plus
Fredag 6. mars støttet Lions Club Ådal og Hval Sanitetsforening med busser til vinteraktivitetsdag for ungdomsskolen på Hallingby Skole.
60 til 70 ungdommer fra åttende, niende og tiende klasse reiste sammen med cirka 10 voksne til Ringerudseter. Der fikk de en utrolig bra dag, med mange gode opplevelser for ungdommene.
En del akte litt bortenfor alpinbakken og hadde det veldig gøy, mens en stor gjeng sto i alpinbakken!
I år var det svært mange som prøvde seg i alpinbakken, enten for første gang på slalåmski/snowboard eller at de hadde stått et par ganger tidligere.
Utrolig gøy når så mange får prøve noe de ikke har gjort før.
Det ble mange fall, men de ga ikke opp og hadde det veldig gøy!
En del fikk mersmak og vil nok stå mer de neste årene! Været var supert med blå himmel!
Ringerudfolket vartet opp med kafê, bålpanne til grilling og snørekjøring opp til Høgevarde bak tråkkemaskinen!
Ingen skader, bare fornøyde ungdommer!