Herold

Få kom på folkemøte: – Tar det som et godt tegn

Kilde: Romsdals Budstikke Author: Sigmund Tjelle Published: 2026-03-11 17:58:27
Få kom på folkemøte: – Tar det som et godt tegn

Ledergruppa ved gjenvinningsbedrifta Speira på Rød og Raudsand informerte for nesten tom sal under nabomøtet tirsdag kveld. – Det tar vi som et godt tegn, sier fabrikksjef Pål Tage Endresen og daglig leder i Speira Norge, Robert Grønli.

Få kom på folkemøte: – Tar det som et godt tegn

🏷️ Extracted Entities (18)

Molde 📁 (category) Nesset 📁 (category) Næringsliv 📁 (category) Raudsand 📁 (category) Tingvoll 📁 (category) Utslipp 📁 (category) miljø 📁 (category) Miljø 🏷️ (keyword) Molde 🏷️ (keyword) Nesset 🏷️ (keyword) Raudsand 🏷️ (keyword) Tingvoll 🏷️ (keyword) Utslipp 🏷️ (keyword) Speira Norge (person) Pål Tage Endresen (person) Raudsand (place) Robert Grønli (person) Rød (entity)

📊 Metadata

Category: Næringsliv, Molde, Nesset, Raudsand, miljø, Utslipp, Tingvoll
Keywords: Molde, Nesset, Raudsand, miljø, Utslipp, Tingvoll