To biler involvert i trafikkulykke på E39
Plus
Ett kjørefelt ble stengt etter ulykken. Begge kjørefelt er nå åpne igjen.
(Gjesdalbuen):
To biler skal være involvert i en trafikkulykke på E39 ved Figgjo. Både nødetatene og bergingsbil er varslet.
Det meldte politiet via sin varslingstjeneste Politiloggen klokken 14.23.
Ifølge politiet skal det dreie seg om en påkjørsel bakfra. Det er trafikale utfordringer på stedet.
Flere tipset Gjesdalbuen om lange køer. Ett kjørefelt ble stengt og det var manuell dirigering av trafikken gjennom ulykkesstedet.
– Nødetatene er på stedet og ambulansepersonell sjekker de involverte. Trafikken står i sørgående kjørefelt, opplyste Olaug Bjørnsen som er operasjonsleder i politiet.
Klokken 15.24 melder politiet at de er ferdige på stedet og har opprettet sak på hendelsen.
Vegtrafikksentralen melder også om at begge kjørefelt er åpnet igjen.
🔗 Published by 2 sources - Compare: