Ringkollrennet vel gjennomført
Plus
Årets Ringkollrenn er vel gjennomført, og vi sitter igjen med mange gode prestasjoner og fine opplevelser i løypene på Ringkollen.
Fra de yngste klassene til seniorene ble det vist imponerende innsats. Til tross for mildværet den siste uken klarte løypemannskapet, med god hjelp fra Skiforeningen lokalt, å levere overraskende gode skiforhold.
Totalt var rundt 60 frivillige i sving for å gjennomføre arrangementet. Takket være denne innsatsen fikk 140 løpere testet seg i løypene på Ringkollen. Deltakerne gikk distanser fra 1 kilometer for de yngste til 15 kilometer for de eldste klassene.
Ringkollrennet har vært arrangert i flere tiår og er blitt et fast innslag i skisesongen. Hvert år trekker rennet også tilreisende til vårt distrikt.
Premieutdelingen fant sted på Ringkollstua i hyggelige rammer til glede for både store og små.
I år markerer også arrangøren jubileum. Ringkollen Skiklubb fyller 25 år, og senere på kvelden samles rundt 75 gjester til jubileumsmarkering på Ringkollstua. Blant dem er skihistoriker Thor Gotaas, som vil holde foredrag.
Ringkollen Skiklubb retter en stor takk til alle frivillige, samarbeidspartnere og deltakere som bidro til å gjøre årets renn mulig.
Vi sees igjen til neste år. Velkommen tilbake.