Bil har kjørt inn i et bygg i Fredrikstad
Nødetatene har rykket ut etter en melding om at en bil har kjørt inn i et bygg på Kråkerøy. Bilen har kjørt gjennom et vindu og står inne i et kontorlokale. – Politiet oppretter en sak for å finne ut hva som har skjedd, forteller operasjonsleder Fredrik Solbakken til NRK. Politiet fortalte først til NRK at bilen skulle bli tatt i beslag, men har etter en ny vurdering valgt å ikke gjøre dette. En kvinne i 60-årene kjørte bilen i det ulykken skjedde. Det er ikke meldt om alvorlige personskader.
Bil har kjørt inn i et bygg i Fredrikstad
🏷️ Extracted Entities (4)
Fredrikstad
(place)
Nyhetssenter Østfold 📁
(category)
Fredrik Solbakken
(person)
Kråkerøy
(place)
📊 Metadata
Category: Nyhetssenter Østfold