Bil kjørte inn i leilighetsbygg i Fredrikstad
Bil har kjørt inn i et leilighetsbygg i Fredrikstad. – Vi jobber med å finne ut hva som har skjedd, sier politiet.
På Kråkerøy i Fredrikstad rykket nødetatene ut til en trafikkulykke torsdag morgen.
– Det fremstår som om bilen har kjørt gjennom et vindu og står inne i et lokale, skrev politiet i den første meldingen fra politiet.
Operasjonsleder Fredrik Solbakken sier politiet jobber med å finne ut av hva som har skjedd.
– Politiet oppretter en sak for å finne ut hva som har skjedd, forteller operasjonsleder Fredrik Solbakken.
Politiet fortalte først til NRK at bilen skulle bli tatt i beslag, men har etter en ny vurdering valgt å ikke gjøre dette.
Det er ikke kjent hva som skjedde i forkant av ulykken.
En lokal kvinne i 60-årene kjørte bilen da ulykken skjedde.
Det er ikke meldt om noen alvorlige personskader.