Stenger gangvei i seks uker
Plus
Arbeider starter opp i neste uke.
Ringerike kommune melder onsdag at gangveien mellom Ullerålsgata og Glatved/Hønefoss skole blir stengt i nærmere seks uker.
Grunnen er at det skal legges vannledning til Vesterntangen og i elva ved siden av Hvitbrua.
Arbeidet har oppstart i uke 11, opplyser kommunen på egne nettsider. Det betyr tidligst mandag 9. mars.
– Gående må i denne perioden benytte fortau langs Hønengata.
Kart: Her blir gangveien stengt
🏷️ Extracted Entities (5)
Glatved/Hønefoss
(entity)
Hvitbrua
(entity)
Hønengata
(entity)
Ullerålsgata
(entity)
Vesterntangen
(entity)