Første gang
Lørdag debuterer suksessprogrammet med sin første julesending, og blant de som skal være med å sette julestemningen er artist Maria Mena.
Første gang
Lørdag debuterer suksessprogrammet med sin første julesending, og blant de som skal være med å sette julestemningen er artist Maria Mena.
- Fikk kjeft av produksjonen
Annonsørinnhold
Dette er helgensbeste kjøp
Aldri skjedd før
Mer om
«Skal vi danse»:
Lørdag er det jul inne på Gateway Studios, når TV 2 inviterer på julespesial i «Skal vi danse».
I tillegg til at danseparene skal danse tre juleinspirerte danser - et individuelt nummer, Jive-a-thon og gruppedanser - blir det også et musikalsk innslag.
Artist Maria Mena (39) opptrer under sendingen, og skal dermed sørge for at seerne kommer i julestemning med låta «Home for Christmas».
Til Dagbladet forteller kommunikasjonsansvarlig for «Skal vi danse», Sebastian Tallaksen Flaten, at dette er første gang det er julesending på «Skal vi danse».
- Det er ikke første gang vi har artister som opptrer i «Skal vi danse», men det er imidlertid vår aller første sending med juletema, sier Tallaksen Flaten.
Programmet har blitt sendt på TV 2 siden 2006, og er nå inne i sin 20. sesong.
Han legger til: